~

Att uppdatera är inte min starkaste sida. Jag är dålig på att ta kort på kvällar o vänner som är goa. O på ett sätt är väl det bra, för att man njuter av stunden o inte försöker leva genom telefonen. Maj månad har varit fantastiskt. Att få ha strålande sol o medelhavsvärme i en hel månad innan sommaren ens har satt igång är ljuvligt. Bara njuta o ta emot. O att få göra massa sköna saker på kvällarna med familj o vänner är en fröjd för hjärtat. Då mår jag som allra bäst. Tacksam för livet just nu. Glad att få ha ett jobb jag trivs otroligt bra med, sköna kollegor som jag klickat med, fantastisk familj som är som mina närmsta vänner och sen mina otroliga vänner som jag slås titt som tätt av att det är otroligt att jag får ha dom i mitt liv. Då kommer mitt favorituttryck på till användning: Nu mår man!  (null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera här: