Mycket har hänt

Mkt har hänt sen sist, svårt att få till tiden till att skriva och även veta vad man ska skriva. Mitt liv rullar på, jag gör trevliga saker, men inget märkvärdigt. Jag mår bra men inte heller där något märkvärdigt. 
Men vilken höst jag har, så mkt roliga saker jag planerat in o får uppleva. 
Hade en kvalitetshelg med arken, lighten o Evve i Sthlm, med promenader, middag, fika o mkt snack. Veckan därefter fick jag möjlighet att med jobbet åka till Reykjavik och Island onsdag till lördag. Där fick vi rida islandshäst, besöka geysrar, se vattenfall och umgås med fantastiska kollegor. O nu i helgen var jag, Elin, Carro och Fanny uppe i Sthlm för att se Peter Jöback och hans senaste show Med hjärtat som insats. Fantastisk show, otroliga låtar, grymma statister och så Peter. Peter min Peter! Han är ju fantastisk, mittårmedpeter bara fortsätter! 😍 Även lite mys med Frank, grabben som växer så det knakar. Hur får man vara så söt! Borde vara olagligt! 😂😘 

En annan grej som jag har beslutat är  att jag ska lägga året som ligger framför till ett träningsår. Prio ligger på träning för att orka med målet, Vasaloppet, Göteborgsvarvet, Vätternrundan, vansbrosimningen och därefter lidingöloppet. Så framöver blir det träning 4-5 dagar i veckan för att öka och se om det kan ge resultat. Vi får se om året jag fyller trettio även blir året då jag klarar att göra en svensk klassiker. Upp till bevis Emelie! ✊🏼 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentera här: